آموزشی

درک و ایجاد برندهای سبک زندگی

 برندهای سبک زندگی چشم انداز و احساسات سبک زندگی خاصی را ایجاد می کنند که مصرف کنندگان آنها آرزوی آن را دارند.    روشهای پیشرفت شغلی

 

 به زبان ساده، یک برند سبک زندگی، محصولات، خدمات و - مهمتر از همه - داستان هایی را ایجاد می کند که بر اساس سبک زندگی است که مصرف کنندگان آن آرزو و تمایل به زندگی دارند.

 آنها برندهایی هستند که احساسات، آرزوها و ایدئولوژی های ما را تحت تأثیر قرار می دهند. آن‌ها ارتباطی ایجاد می‌کنند که برندشان را در هویت شخصی مصرف‌کنندگانشان تعبیه می‌کند و حس تعلق به جامعه یا ذهنیتی را ایجاد می‌کند که آنها را تحسین می‌کنند. آن‌ها کفش‌های پاشنه بلند نمی‌فروشند، آنها مشتریان را متقاعد می‌کنند که می‌توانند زنان تجاری پرپرواز باشند – و برندشان می‌تواند از آنها حمایت کند.

 آنها برندهایی هستند که شما در اینستاگرام دنبال می کنید، حتی اگر چیزی را که آنها می فروشند (هنوز) نداشته باشید. شما آنها را دنبال می کنید زیرا احساس می کنید آنها چیزی در مورد شما و افرادی که می خواهید با آنها معاشرت داشته باشید را نشان می دهند.

 این کلید است. یک برند سبک زندگی درک عمیقی از شیوه زندگی مصرف کنندگان هدف خود دارد. نه فقط جمعیت شناسی، بلکه روانشناختی آنها. آن‌ها انواع تجربیاتی را که می‌خواهند، و همچنین افراد، مکان‌ها و چیزهایی را که به آنها انگیزه و الهام می‌بخشد، درک می‌کنند و برند خود را بر اساس آن طراحی می‌کنند. بدون این دانش، آنها نمی توانستند ارتباط عاطفی را برانگیزند، تمایل ایجاد کنند یا به مخاطب خود الهام بخشند.

هدف نهایی یک برند سبک زندگی این است که محصولات آنها به تعریف شیوه زندگی مصرف کنندگان کمک کنند.

 مارک هایی را که گروهی از دانشجویان کالج LIM به عنوان 5 برند برتر سبک زندگی در سال 2018 منتشر کردند، بخوانید.    مراحل موفقیت

+ نوشته شده در يکشنبه 27 آذر 1401ساعت 13:39 توسط shakiba |